.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه جالب امام جمعه گنبد به اطرافیان نامزدها ؛
کاسه نباید داغ تر از آش باشد !
شمال نیوز : حجه الاسلام سبحانی گفت : مواظب باشید در این بگو مگو ها حیثیت دیگری زیر سوال نرود و اگر می خواهید خود را معرفی کنید....

شمال نیوز : امام جمعه گنبد با اشاره به تندوری برخی حامیان کاندیداها که سعی در تخریب دیگر کاندیداها دارند گفت: بعضی از اطرافیان کاندیدا ها از خود کاندیداها داغ تر هستند.” کاسه نباید داغ تر از آش باشد!

به گزارش به گزارش شمال نیوز به نقل از قابوس نامه، حجه الاسلام سبحانی با عنوان این مطلب افزود: حفظ کیان و وحدت جامعه باید اساس باشد چه بین شیعه و سنی و چه میان سنی ها با یکدیگر و شیعه ها با یکدیگر و همه باید وحدت را حفظ کنند و با رعایت اخلاق در تبلیغات زحمتی برای مسئولین ایجاد نکنند.

وی با تاکید بر حفظ آراء مردم توسط اعضای هیئت های اجرایی در باره رعایت اخلاق در تبلیغات همچنین اذعان کرد: مواظب باشید در این بگو مگو ها حیثیت دیگری زیر سوال نرود و اگر می خواهید خود را معرفی کنید، حرف منطقی دارید بگوئید. مردم هوشیار هستند و تجربه گرانمایه و طولانی را پشت سر گذاشته اند و دست به تخریب دیگران نزنید.

وی در تاکید بر جلوگیری از تخریب در فضای انتخاباتی ، با اشاره به تاریخچه فتنه ۸۸ اظهار کرد: علاوه به کسانی که در برپایی این فتنه نقش اساسی داشتند تخریب هایی که در مناظره ها انجام شد و افرادی را زیر سوال برد نیز موثر بود.

وی به تاثیر انتشار اخبار کذب در فضای مجازی نیز اشاره کرد و افزود: در اخبار فضای مجازی نیز گاهی نسبت هایی را به دیگران می دهند که حیثیت آنها را می برند و این مغایر با اخلاق است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.